torsdag 22 november 2012

Det här med namn..

Jag kommer troligtvis efter nyår att förlora ett av mina jobb, då klädbutiken troligtvis inte kommer att fortsätta efter den 31 dec. Hoppas dock att jag kommer att få ha kvar mina timmar på Colorama, men det är ju inte en heltid så jag är mer fokuserad på att starta en webshop med mina saker, samt ta in andra inredningsdetaljer från leverantörer för att kunna erbjuda något för alla.
Jag har hundra idéer på nya tavlor som jag vill sätta i verket.

Men jag har funderat på det här med namn på företaget. Gillar ju Hvila Gården, men frågan är om det är ett lätt namn att komma ihåg... 

Vill ha ett namn som innehåller torp eller gård.
Har ni några förslag och vad tycker ni om namnet Hvila Gården? Hiss eller Diss?

Kram Alexandra

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...