lördag 1 september 2012

Hösten närmar sig...

Hösten är en vacker årstid, tycker jag iallafall. Det känns som om världen lugnar ner sig, liksom förbereder sig för vintern. Naturen blir färggladare, luften blir behagligare och friskare på något vis.
Hösten är en tid för njutning, tänk bara att få tända levande ljus, krypa ner i under en gosig filt i soffan och läsa en spännande roman.

I den mån jag orkar kommer jag att försöka hålla igång hemsidan och bloggen. Men pga sjukdom kommer jag inte lägga ner så mycket energi här förens jag ser att min behandling som jag kommer påbörja under hösten gör bättring.
Mitt mål är att komma tillbaka med full kraft och driva hvila gården in i nästa skede.

Jag hoppas att ni kommer att njuta mycket av denna höst som jag önskar kommer bli full av solsken och att den inte har lika bråttom som sommaren hade.

Kramar Alexandra

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...