tisdag 12 juni 2012

Äntligen sommar!!

Ja iallafall vissa dagar, hoppas på att det snart regnat klart.
Bloggen har fått en ansiktslyftning, jag hoppas att det ska underlätta och att det blir lättare att hitta bättre.
Ge gärna ris eller ros.

Det kommer att komma in lite nytt nu under sommaren. Bland annat lite ljusstakar, blir ett set om 3 st. Just nu står de och bränner och jag bara längtar tills de är klara så jag får göra klart dem. Jag hoppas att ni kommer att gilla dem lika mycket som jag gör.

Mezz up lighten jag pratade om tidigare kommer också snart. Efter många test av olika prototyper har jag hittat ett material som är tåligast. Så jag ska försöka få tag i det nu till helgen om vi gör en tripp till en större stad.

Varma kramar Alexandra

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...